UWAGA! PONOWIONY KOMUNIKAT BURMISTRZA z dnia 25 maja 2020 r. o dostępie obywateli – petentów do Urzędu Miejskiego w Piwnicznej-Zdroju
Informujemy, że w czasie trwania epidemii choroby COVID-19 wywoływanej koronawirusem SARS-CoV-2 Urząd Miejski jest otwarty, ale z ograniczonym dostępem do bezpośredniej obsługi - w biurze jednocześnie może załatwiać sprawę jeden petent przy jednym stanowisku obsługi interesantów.
Ponownie przypominamy o konieczności wzajemnej ochrony i zachowania szczególnych środków ostrożności, zwłaszcza wobec podawanych danych o rozprzestrzenianiu się zakażeń. Zachęcamy do załatwiania spraw wykorzystując wszelkie możliwe środki komunikacji elektronicznej i dostępne e-usługi.
Naklejki z kodami kreskowymi na worki z odpadami będziemy wysyłać pocztą na zgłoszenie zapotrzebowania - telefoniczne do Urzędu oraz gmina@piwniczna.pl.
Poniżej ponownie podajemy komunikat o funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w czasie epidemii.
KOMUNIKAT BURMISTRZA
25 maja 2020 r.
o dostępie obywateli – petentów do Urzędu Miejskiego.
Burmistrz Piwnicznej-Zdroju informuje, że w czasie trwania epidemii choroby COVID-19 wywoływanej koronawirusem SARS-CoV-2 Urząd Miejski jest otwarty, ale z ograniczonym dostępem do bezpośredniej obsługi - w biurze jednocześnie może załatwiać sprawy jedna osoba przy jednym stanowisku pracy.
Przebywając w Urzędzie należy stosować się do szczególnych rozwiązań prawnych i ochronnych oraz zaleceń i nakazów organów, inspekcji i służb związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem koronawirusa.
1 osoba przy 1 stanowisku
osłona ust i nosa
rękawiczki ochronne
dezynfekcja rąk
Natomiast w dalszym ciągu zachęcamy załatwiać sprawy dostępnymi środkami komunikacji elektronicznej. Poniżej podajemy środki łączności w celu uzgodnienia sposobu załatwienia spraw w ramach e-usług.
1) Sekretariat - sprawy ogólne i organizacyjne Urzędu; gmina@piwniczna.pl; wgrucela@piwniczna.pl; fax 18 4464186, 18 4464043, 18 4464019, 18 4464173, 18 4464133, wew. 30, 36, 601538717
2) Biuro Rady Miejskiej; rada@piwniczna.pl; wew. 43
3) Wybrane zagadnienia na stanowiskach pracy;
- Urząd Stanu Cywilnego, - ewidencja ludności, dowody osobiste: Kamila Jarek, Bogusława Tomasiak 663763983, usc@piwniczna.pl wew. 39,
- księgowość, podatki, opłaty, czynsze: jpotok@piwniczna.pl; egumulak@piwniczna.pl; zlach@piwniczna.pl; wew. 33, 54, 50
- ochrona środowiska i przyrody, utrzymanie czystości, deklaracje opłat za odpady (do pobrania na www.piwniczna.pl) naklejki z kodami na odpady: bpaszkiewicz@piwniczna.pl; mzywczak@piwniczna.pl; wew. 42
- działalność gospodarcza, zezwolenia na sprzedaż alkoholi, obrona cywilna: zstanczak@piwniczna.pl; wew. 40, 31
- planowanie przestrzenne, geodezja i grunty: pmaslanka@piwniczna.pl; wrec@piwniczna.pl; mwojtas@piwniczna.pl; wew. 41,
- zamówienia publiczne, zarządzanie drogami, inwestycje: epolakiewicz@piwniczna.pl; ldulak@piwniczna.pl; wew. 31, 40;
4) Kasa - wpłaty w godzinach od 7:30 – 13:00 mtokarz@piwniczna.pl; wew. 33, 45,
5) Konta bankowe:
- 83 8813 0004 2001 0000 7100 0011
na wpłatę podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego oraz pozostałych zobowiązań;
- 22 8813 0004 2001 0000 7100 0042
na wpłatę opłat za gospodarowanie odpadów;
Burmistrz (-) Dariusz Chorużyk
Piwniczna-Zdrój, 25 maja 2020 r.
Kalendarz wydarzeń
Już niebawem...
2025
2025
2025