UWAGA! PONOWIONY KOMUNIKAT BURMISTRZA z dnia 25 maja 2020 r. o dostępie obywateli – petentów do Urzędu Miejskiego w Piwnicznej-Zdroju

Informujemy, że w czasie trwania epidemii choroby COVID-19 wywoływanej koronawirusem SARS-CoV-2 Urząd Miejski jest otwarty, ale z ograniczonym dostępem do bezpośredniej obsługi - w biurze jednocześnie może załatwiać sprawę jeden petent przy jednym stanowisku obsługi interesantów.

Ponownie przypominamy o konieczności wzajemnej ochrony i zachowania szczególnych środków ostrożności, zwłaszcza wobec podawanych danych o rozprzestrzenianiu się zakażeń. Zachęcamy do załatwiania spraw wykorzystując wszelkie możliwe środki komunikacji elektronicznej i dostępne e-usługi.

Naklejki z kodami kreskowymi na worki z odpadami będziemy wysyłać pocztą na zgłoszenie zapotrzebowania - telefoniczne do Urzędu oraz gmina@piwniczna.pl.

Poniżej ponownie podajemy komunikat o funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w czasie epidemii.

 

KOMUNIKAT BURMISTRZA

25 maja 2020 r.

o dostępie obywateli – petentów do Urzędu Miejskiego.

Burmistrz Piwnicznej-Zdroju informuje, że w czasie trwania epidemii choroby COVID-19 wywoływanej koronawirusem SARS-CoV-2 Urząd Miejski jest otwarty, ale z ograniczonym dostępem do bezpośredniej obsługi - w biurze jednocześnie może załatwiać sprawy jedna osoba przy jednym stanowisku pracy.

Przebywając w Urzędzie należy stosować się do szczególnych rozwiązań prawnych i ochronnych oraz zaleceń i nakazów organów, inspekcji i służb związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem koronawirusa. 

1 osoba przy 1 stanowisku

osłona ust i nosa

rękawiczki ochronne

dezynfekcja rąk

Natomiast w dalszym ciągu zachęcamy załatwiać sprawy dostępnymi środkami komunikacji elektronicznej. Poniżej podajemy środki łączności w celu uzgodnienia sposobu załatwienia spraw w ramach e-usług.

1) Sekretariat - sprawy ogólne i organizacyjne Urzędu; gmina@piwniczna.pl; wgrucela@piwniczna.pl; fax 18 4464186, 18 4464043, 18 4464019, 18 4464173, 18 4464133, wew. 30, 36, 601538717

2) Biuro Rady Miejskiej; rada@piwniczna.pl; wew. 43

3) Wybrane zagadnienia na stanowiskach pracy;

  • Urząd Stanu Cywilnego, - ewidencja ludności, dowody osobiste: Kamila Jarek, Bogusława Tomasiak 663763983, usc@piwniczna.pl  wew. 39, 
  • księgowość, podatki, opłaty, czynsze: jpotok@piwniczna.pl; egumulak@piwniczna.pl; zlach@piwniczna.pl; wew. 33, 54, 50 
  • ochrona środowiska i przyrody, utrzymanie czystości, deklaracje opłat za odpady (do pobrania na www.piwniczna.pl) naklejki z kodami na odpady: bpaszkiewicz@piwniczna.pl; mzywczak@piwniczna.pl;  wew. 42
  • działalność gospodarcza, zezwolenia na sprzedaż alkoholi, obrona cywilna: zstanczak@piwniczna.pl;  wew. 40, 31
  • planowanie przestrzenne, geodezja i grunty: pmaslanka@piwniczna.pl; wrec@piwniczna.pl; mwojtas@piwniczna.pl; wew. 41,
  • zamówienia publiczne, zarządzanie drogami, inwestycje: epolakiewicz@piwniczna.pl; ldulak@piwniczna.pl;  wew. 31, 40;

4) Kasa - wpłaty w godzinach od 7:30 – 13:00 mtokarz@piwniczna.pl; wew. 33, 45,  

5) Konta bankowe:

  • 83 8813 0004 2001 0000 7100 0011

na wpłatę podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego oraz pozostałych zobowiązań;

  • 22 8813 0004 2001 0000 7100 0042

na wpłatę opłat za gospodarowanie odpadów;

Burmistrz (-) Dariusz Chorużyk

Piwniczna-Zdrój, 25 maja 2020 r.

Kalendarz wydarzeń

TMP
Facebook
Dzień Dobry TVN. Turystyczny Szlak Uzdrowisk Małopolski 17.08.2019 r.
KOLEJE MAŁOPOLSKIE
W KRAJ PIWNICZNA
Znad Popradu
MIODNY SZLAK

Na skróty: